IVECO staat op het punt IVECO Services te lanceren: een platform dat het uitgebreide en voortdurend groeiende portfolio van diensten en producten verzamelt die zijn ontwikkeld om klanten te helpen efficiënt en winstgevend te werken en chauffeurs onderweg te ondersteunen.
IVECO Services zal ook de gloednieuwe eMobility-diensten omvatten die speciaal zijn ontwikkeld voor het snel evoluerende aanbod van elektrische voertuigen van het merk.
Hannover, 19 september 2022
IVECO kondigde vandaag de aanstaande lancering aan van IVECO Services, dat het aanbod van diensten en producten van het merk samenbrengt om een voortdurend groeiend portfolio van oplossingen te leveren die klanten kunnen ondersteunen bij al hun zakelijke en operationele vereisten.
Erdogan Genc, Global Head of Customer Service Truck BU, IVECO, zei: "We opereren in een snel veranderende industrie, waar de eisen van onze klanten voortdurend evolueren. Bij IVECO is onze aanpak om aan hun veranderende behoeften te voldoen met missiespecifieke oplossingen die bestaan uit een goed presterend, betrouwbaar voertuig samen met een gedegen portfolio van diensten en producten die zijn ontwikkeld om hen te helpen hun wagenpark en bedrijf efficiënt te beheren en hun chauffeurs op de weg te ondersteunen. Naarmate ons dienstenportfolio zich blijft uitbreiden, hebben we ze samengebracht onder de paraplu van IVECO Services om onze klanten te helpen de precieze oplossing te vinden die aan hun specifieke behoeften voldoet."
Een eenvoudig te navigeren portfolio van diensten en producten
IVECO Services omvat het volledige portfolio van de diensten en producten van het merk. Het zal de toegangspoort van de klant zijn om toegang te krijgen tot IVECO’s team van experts en dealers, die klaar staan om hen te helpen met alles wat ze nodig hebben - van digitale functies tot financiële oplossingen - om hun voertuigen op de weg te houden, hun chauffeurs op de weg te ondersteunen, hun wagenpark efficiënt te beheren en concurrerender, winstgevender en duurzamer te worden.
IVECO Services is georganiseerd in clusters om het voor klanten gemakkelijk te maken om door het uitgebreide aanbod te navigeren en de oplossingen te identificeren die overeenkomen met hun specifieke vereisten en missies. De clusters omvatten Uptime, Driver Care, Safety &Security, Productivity &Efficiency, Parts, Financial Services en eMobility.
Het IVECO ON-portaal is de interface voor de klant om toegang te krijgen tot de digitale diensten van IVECO en de uptime, prestaties en productiviteit van zijn voertuig te beheren. Het zal evolueren naar een marktplaats waar ze hun diensten kunnen kopen, beheren, activeren en vernieuwen.
Nieuwe oplossingen voor eMobility
IVECO heeft zijn dienstenportfolio uitgebreid met nieuwe oplossingen voor eMobility. Eigenaren van de eDAILY, IVECO's baanbrekende 100% batterij-elektrische lichte bedrijfswagen die officieel op de IAA is gelanceerd, zullen profiteren van een groot aantal op maat gemaakte diensten die speciaal zijn ontworpen voor batterij-elektrische voertuigen, waaronder intelligente energieregeling, monitoring van het energieverbruik en beheer van laadoperaties.
Aanvullende connectiviteitsservices zullen beschikbaar zijn voor eDAILY-eigenaren: best-in-class bereikvoorspelling, intelligente navigatie en range assurance-waarschuwingen onder het productiviteits- en efficiëntiecluster; eDriving Style Monitoring and Reporting, en IVECO Driver Pal, de vocale metgezel van de bestuurder, voor Safety &Security; en control room- en dealerondersteuning, proactieve en voorspellende diagnostiek, draadloze updates en hulp op afstand voor uptime. Samen met IVECO's Financial Services maken ze van het nieuwe eDAILY een echt geïntegreerde waardegedreven oplossing die is ontworpen rond de behoeften van de klant.
Over Iveco
Iveco ontwerpt, maakt en verkoopt een uitgebreid gamma lichte, middelzware en zware bedrijfswagens, off-road trucks, stads- en streekbussen en touringcars, evenals speciale voertuigen voor bijvoorbeeld brandbestrijding Iveco telt meer dan 25.000 werknemers en heeft 24 productiefaciliteiten in 11 verschillende landen, waar gebruik wordt gemaakt van geavanceerde technologieën die in 6 onderzoekscentra zijn ontwikkeld. Behalve in Europa is de onderneming ook actief in China, Rusland, Australië en Latijns-Amerika. Dankzij meer dan 5.000 servicepunten in ruim 160 landen kunt u overal ter wereld waar een Iveco voertuig aan het werk is, rekenen op een adequate technische ondersteuning.