Giessen, 2 juni 2021
De nieuwste generatie van de nieuwe Daily en IVECO S-WAY werden onthuld tijdens een innovatieve digitale liveshow, gestreamd op het IVECO Live Channel.
In de 60 minuten durende show ontdekken de gasten het “Go Smart!" concept met de nieuwe voertuigen, die innovatie, connectiviteit, TCO-verbetering en duurzaamheid naar een hoger niveau tillen.
Turijn, 1 juni 2021
De nieuwe IVECO S-WAYIVECO onthulde aan zijn dealernetwerk en pers de nieuwste generatie van zijn nieuwe Daily en IVECO S-WAY bedrijfsvoertuigen tijdens een digitaal evenement dat live werd gestreamd op het IVECO Live Channel, het nieuwe uitzendplatform gewijd aan de wereld van transport.
Het evenement nam een innovatief formaat aan: een virtuele show van 60 minuten geproduceerd op een speciaal ontworpen filmset. Klantgerichtheid was de rode draad door het verhaal van het evenement, dat de roeping van de nieuwe Daily en IVECO S-WAY benadrukte als slimme voertuigen die connectiviteit en duurzaamheid naar een hoger niveau tillen. Het werd ook vertegenwoordigd in de vorm van het cirkelvormige podium waar de hele presentatie plaatsvond.
Het formaat van het lanceringsevenement weerspiegelde het hoge innovatiegehalte van de nieuwe gamma’s. Het benadrukte het niveau van interactie zonder gelijke, aangeboden via de IVECO Driver Pal, waardoor het een hoofdrolspeler werd. IVECO's nieuwe vocal driver companion nam deel aan de presentaties en communiceerde gedurende het hele evenement met de luidsprekers via Amazon Alexa.
De nieuwe IVECO DailyThomas Hilse, IVECO Brand President, zei: "We wilden een lanceringsevenement dat in staat was om de unieke sterke punten van de nieuwe Daily en IVECO S-WAY duidelijk en in een boeiend format over te brengen. In de openingsmomenten van het evenement hebben we laten zien hoe we een revolutie teweegbrengen in de manier waarop onze klanten communiceren met onze voertuigen. We hebben laten zien hoe we ze centraal stellen bij het ontwikkelen van onze producten en diensten, met één idee dat ons drijft: hun leven en werk slimmer, gemakkelijker, leuker en veel productiever maken. Daarom nodigen we ze uit om met ons naar een hoger niveau te gaan en “Go smart” te gaan!"
Na de openingstoespraak begon de presentatie van de nieuwe Daily. Het effect van een druk plein van een grote metropool werd gecreëerd op het podium en op beelden op de LED-muren. De nieuwe Daily werd getoond op dit plein, terwijl IVECO-vertegenwoordigers de nieuwe functies in detail uitlegden. Een optreden van urban-style dansers, begeleid door beatboxmuziek, bracht de show terug op het podium voor de onthulling van de IVECO S-WAY. De truck verscheen op het podium, vergezeld van speciale lichteffecten. Een choreografie van lichtgevende lichamen, grondprojecties, lichtontwerp en video gaf een ritme aan het verhaal van de presentatie van het voertuig en introduceerde vervolgens het laatste deel van de show met de slotverklaringen.
IVECO
IVECO is een merk van CNH Industrial N.V., wereldspeler op het vlak van investeringsgoederen met notering op de beurs in New York (NYSE: CNHI) en op de Italiaanse beurs (Mercato Telematico Azionario MI: CNHI). IVECO ontwerpt, fabriceert en commercialiseert een breed gamma van lichte tot zware commerciële voertuigen en off-road voertuigen.
Het uitgebreide gamma van het merk omvat de Daily, een voertuig in het 3,3 tot 7,2 ton segment, de Eurocargo van 6 tot 19 ton en in het zware segment boven 16 ton, het IVECO WAY-gamma met de on-road IVECO S-WAY, de off-road IVECO T-WAY en de IVECO X-WAY voor lichte off-roadopdrachten. Daarnaast bouwt het merk IVECO Astra off-roadtrucks, starre en gelede dumpers en speciale voertuigen.
IVECO stelt wereldwijd bijna 21.000 personen te werk met productie-eenheden in 7 verschillende landen in Europa, Azië, Afrika, Oceanië en Latijns-Amerika waar voertuigen gemaakt worden volgens de meest geavanceerde technologie. 4,200 verkoop- en service punten in 160 landen garanderen technische ondersteuning waar ook de voertuigen aan het werk zijn.