De OSC Competities gaan weer van start

Start van “De Zuinigste Chauffeur van Nederland” competitie op 13 april 2014

Het wordt langzaam aan een traditie dat de zuinigheidscompetitie van OSC start bij de Peeltruckers in Milheeze. Dit jaar zullen op 13 april finalisten en deelnemers van de competitie van 2013 elkaar weer treffen. Het gaat er weer om spannen wie een plaats weet te veroveren voor de finale van 2014. Wij verwachten dat de winnaar van 2013, Elwin Stegeman, ook van de partij zal zijn. Verder is de organisatie nu reeds op zoek naar een leuke plek voor de finale en vooral naar interessante voertuigen.

E-learning voor Verkeersbegeleiders Truckrun toch gratis

Even leek het er op of de organisatoren van een truckrun opgezadeld zouden worden met een nieuwe kostenpost nl E-learning voor verkeersbegeleiders. Gelukkig is de betaling ingetrokken want door minder inkomsten voor de organisaties (recessie) kon deze lastenverzwaring er niet bij. Inmiddels hebben we bij het OSC de eerste gevallen binnen waarbij truckruns om financiële redenen niet door kunnen gaan. Bij de lessen hebben we wel enige kanttekeningen want nog steeds worden belangrijke zaken niet behandeld terwijl de belangstelling voor de hesjes lachwekkend is. Wij houden u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.